yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, November 8, 2015

BOLEH MENANGIS PENYOKONG PAN BILA TENGOK KENYATAAN INI...




17 comments:

Anonymous said...

HUH? Nape plak tajuk entry penyokong PAN menangis?? Kiterang tak busuk hati la.. Tak kisah pun PAS ke sape, asal bukan UMNO! Tapi seeloknya PAS bukan lagi berpresidenkan presiden yang ada sekarang

Anonymous said...

PAN lebih suka bekerjasama dgn.PAS drpd bkerjasama ngn.UMNO..presiden PAS la ni baik balik csndat sotong jer..

Anonymous said...

Tak sedih pun bakpe nak nangis. Harap admin, kalau tak suka PAN bgtau je terang2. Aku dulu PAS sekarang AMANAH. Kipidap PAN.

Dan said...

Xde nangis pun.. caption syok sndri la tu. Dah putus hubungan dengan DAP tapi masih kekal dalam kerajaan Selangor, patutnya adela rase malu skit kan..kata orang PAS tak kejar jawatan..tapi sekarang ni lain pulak..hipokrit

Na'im Nikmat said...

Saya tak kisah kalau siapa2 pun nk masuk PAN, kalau anda yakin dan ikhlas dgn perjuangan anda Allah Maha Mengetahui

Anonymous said...

kau lupa ,sebenarnya DAP paling suka Pas berada di Selangor ,sebab pas elalu menuduh amanh menjadi kuda tunggangan DAP ,Pas lupa di selangor ni Pas menjadi babi tunggangan DAP.padan muka,

Na'im Nikmat said...

Pembetulan DAP yng trlebih dahulu putus hubungan dgn Presiden PAS :-)

Na'im Nikmat said...

Selepas sahaja keputusan pemilihan DAP seorang perwakilan DAP bangkit dan berkata bila DAP nk singkirkan PAS dr Selangor :-) Sy cuma nk bgtau menerusi post ini bahwa bkn semua pemimpin DAP setuju PAS disingkir dr Kerajaan campuran di Selangor...

Anonymous said...

Nak beramboosss pun byk sgt alasan..
Kahakptuiii

Anonymous said...

Mana taknya...
Mp mereng

pan said...

Mcm2..pandangan! Sabo je lah..Admin!Hakikatnya TGHA btjawap atas segala..kemelut ini...sedih3

Anonymous said...

Kah kah kah kesian kat pengkomen2 yg begitu terkesan dgn artikel kat atas ........ Yahanana ! Yahanana ! Ya Amana ! Ya Amana ! Ya Bahana ! Ya Bahana !

Anonymous said...

Masalah pas bukan pada dasar dan perjuangan tapi lebih kpd tuang presideng dan walaun2 yg tak tau hala tujuan

Anonymous said...

Sebenarnya kalau Hadi cerdik dia akan menjadi peminpin tertinggi dan sekiranya Pakatan menang besra kemungkinan Hadu bolih jadi PM ,tetapi sayang pelaung yang ada terbuang begitu sahaja.Dari kes khalid sepatutnya Hadi yang muncul dan berkata itu perkara kecil dan saya AKAN memanggil LKS dan Wan azizah .saya akan selesaikan isu ini.2.Demo Bessih 4 ,sepatutnay Hadi bersam rakyat dan ketika turun masjid negara belai akan diiringi oleh unit amal dan bertakbir .naik lori berdiri di depan .peminpin yang lain berada di belakagnya.malam jadi imam solat magrib dan isyak di datarn ,ceramah atas lori .meronda waktu malam melintasi pemuda2 yang sedang tdur /mnepa merka.nampak belaiu sebagai peminpin agong dihormati seluruh bangsa.Tapi trlepas juga.3.Dalam Parlimen sepatutnya belaiu menjadi Ketua pembnagkang tetapi disebabkan selalu potng akhirnya waniata jadi ketua .terlpeas lagi.ketika TGNA dah pualg dan ketika Anwar ditahan ,sepatutnay peluang mnejadi pemin[in kesayangan rakyat terbuka bagi Hadi ,tetapi sayang .disebabkan egonay .sombongnya,anggkuhnya ,kini mendapat penghinan dari orang ramai .syang hadi terlepas peluang hanya nak jadi penasihat aje,

Anonymous said...

admin dan macai2 pas tak faham atau buat2 tak faham. yg timbulkan masalah bukan pas atau penyokong pas tp hadi dan kroni2 dia. banyak sgt tindak tanduk dia yg tak menyenangkan rakyat yg meluat dgn umno

Anonymous said...

Kenapa admin tidak berani siarkan komen aku berkenaan pencerahan kisah PAS memutuskan kerjasama dengan DAP kelmarin, takut ke? Atau ia adalah satu cubaan hendak menyembunyikan fakta.

Na'im Nikmat said...

Mungkin sy terdelete komen tn, sy terpaksa menapis komen2 yng byk perkataan mencarut dan mungkin terdelete komen tn sekali...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)