yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, November 19, 2015

BESAR BETUL KEPALA PEMIMPIN NI (GAMBAR)


LIHAT VIDEO 

Cuba anda bayang bila MP Jepun berkeras nak berbahasa inggeris dalam Parlimen Jepun atau bayangkan MP Singapura berkeras nak berbahasa Melayu dalam Parlimen Singapura.. Orang Jepun cukup cintakan bahasa kebangsaan tp MP DAP ni macam tiada jati diri sebagai warganegara Malaysia...Kononnya DAP mempertahankan perlembagaan dan kedaulatan negara tapi bahasa kebangsaan pun tak mampu nak guna terbukti semua itu hanya retorik...

3 comments:

Anonymous said...

Parliment mesti tegaskan..mana2 ahli parliment yg tidak fasih berbahasa malaysia, mereka tidak layak utk jadi ahli parliment

Anonymous said...

dap x tau cakap melayu bukan baru hari ni..inu bukan hari pertama dia x tau cakap melayu..dia x tau cakap melayu masa pas baik tido sebantal ngan dia..tapi masa tu sape cuit dap pentaksub2 pas punya melompat mcm mereka dh cuit adik pompuan depa...
hahaha..lawak..

Anonymous said...

budak melayu tadika pun KENAI dap tu sapa depa PENTAKSUB PAS x KENAI2...la ni baru nak KENAI...bila dah KENAI semua serba x kena haha...tunjuk pandai 24jam rupa2 dap pun depa tak KENAI2...
hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)