yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, August 23, 2015

KEJAMNYA MANUSIA (GAMBAR)


4 comments:

Anonymous said...

Ya Allah kau bayar tunai atas manusia laknat yang buat kezaliman ini. Amin..

Jawe said...

Betul, jgn sampai dituntut kat akhirat nti

zamani said...

sangka baik jer lah.jari nya tersepit pada batang buluh yang sudah pecah.

Anonymous said...

hehehe...betol juga ye manala tau,Allah je tau cerita sebenar..
(lagi pun hanya dengan statement dan gambar setakat begitu kan..)

tapi kalo betul ada manusia yg campak...jgn la sesekali lagi wat mcm tu lepas ni menganiaya tu namanya..
apekah kita x takut dgn Allah...?

pada yg sedih pada berok tu dan bertanya soalan..-

dia tanya tangan beruk tu dh xda,sape nak bagi makan...

jawapannya-
ular xda tangan,selama ni sape yg bagi makan kat ular?

dia tanya lagi-

beruk dah mati kene langgar..sape nak jaga anak dia?

jawapannya-

ada terlalu banyak kes,nenek n atok kita dlu mati masa ayah kita kecik lagi,sape jaga ayah kita?...

sama la kesnye ngan politik,xda kene mengena pun sbnrnya bila kita hidup agak miskin dan susah kita pegi terpekik terlolong kat pas umno pkr dap mic mca tu mcm mintak suruh mereka bagi kita hidup kaya hehehe...

-mcm mana hidup nak jadi lebih baik dan senang?
pangkah pas?? atau umno??atau pkr?? atau dap?? atau mic?? atau mca??

hahahaha..karut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)