yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, May 5, 2015

SIAPA BILANG GADIS MELAYU TAK MENARIK? CUBA TENGOK GAMBAR N...


Comeykn???

7 comments:

cucu mamak kutty said...

mcm planet from the ap.s

Anonymous said...

Sebijik Macam khinzir

Anonymous said...

Comey mcm khinzir tonyok.

Anonymous said...

Tuhan bagi wajah cantik tapi tak tahu bersyukur...nak jugak jadi khinzir...nanti tuhan buat muka mcm khinzir selamanya...baru padan muka...

Anonymous said...

comey.. mcm babi br lps sembelih...

Anonymous said...

Heeeee...kotornya
nampak taik hidung..
nak termuntak aku..
monyet pun tak macam tu

Anonymous said...

puak betina gatai ni kena penyakit sawan baabi...
cepat2 lah pi berubat kat raja bohmau teropong buluh bunting..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)