yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, May 9, 2015

LEMBAGA TABUNG HAJI DALAM BAHAYA?


Tak cukup dgn duit KWSP, Tabung rakyat nk pergi haji pun korang nak korek???

4 comments:

Anonymous said...

Takutnya......
Dengar kata ada lembaga hitam jaga bangunan tabung hajeee

Anonymous said...

Orang yang menjaga tabung haji sekarang bukannya macam orang yang ada ilmu agama macam yang menjaga TH dahulu yang ada sekarang ini semuanya penyagak dan penyamun itulah sebabnya mereka tidak tahu membezakan yang mana halan dan haram yang hendak dilaburkan dari duit penyimpan TH ditambah lagi yang jadi pengerusi tu hanya berkelulusan SPM dilantik pun kejawatan pun sebab cium tangan Rosmah jadi Najib pun kelam mata dah lah diri dia pun gelap maka nasiblah penyimpan termasuk diri aku yang telah pun menyimpan sekian lama dan telah mencecah puluhan ribu ,sekarang kena fikir banyak kali kalau simamk kelin itu tidak diberhentikan oleh najib kita tunggulah nanti TH akan menerima nasib yang sama seperti Bank Bumi tunggu dan lihat jika mamak tu boleh ugut penyimpan kita tunggu dan lihat apa akan jadi pada TH.

Maysia Tayadih said...

Alamat baru DCM: www.duniacacamarba2.blogspot.com. Harap dapat dikemas kini di blog tuan. Terima kasih.

Anonymous said...

Apa kata kita boikot tabung haji? Keluarkan simpanan dan letak kat tempat lain. Tak perlu keluarkan semua sampai tutup akaun, tapi tinggalkan sikit jer. Kalau semua pakat wat kluar duit dari tabung haji, mereka akan terasa kesannya. Baru diorang tahu rakyat yang berkuasa. Ini cadangan sahaja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)