yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, December 8, 2014

INILAH HADIAH KEPADA KEBODOHAN PENYOKONG PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA MEMBELASAH PENYOKONG VIETNAM...





7 comments:

Anonymous said...

Kebanyakan rakyat Malaysia memang bangang tindakannya. Macam orang duduk dalam hutan.

Anonymous said...

Tu la, aku dah bagitau, pi tengok bola lebih bahaya dari hadir ke himpunan demontrasi aman... tapi polis/bn tak percaya... dulu2 puak dia tuntut permit apa kejadah untu buat himpunan aman.... siap peniaga fitnah bahawa himpunan tu penyebab rugi sebab tak berniaga....sekarang sapa sebenarnya yang perlu ada permit untuk buat himpunan? perlawanan bola atau himpunan demontrasi aman?????

Anonymous said...

Btul kata anonymouse,,, prhimpunan blum lg tp pihak tertntu dah jaga ngalahkan nak g prang..walhal prmit dah mintak tp sngaja di lmbt2kan..tgk bola wlaupun fru ada tapi mcm trlpas pndang,,, lain kali bw anggota fru bratus ribu org siap dgn air kncin cek det barulah sesuai dgn jumlah pnonton yg brpuluh ribu

Anonymous said...

Ini bukan masalah politik lah bongok, ni masalah budak baru naik yang bodoh2 belaka. dah kalah buat cara kalah lah ..hahaha.. kalau kita main ada teknikal & taktik berpasukan mungkin kita tak kalah dgn Vietnam,
Permainan kita sgt lemah tiada persefahaman, kebanyakan serangan kucar kacir tiada idea..... gerakkan yang sgt lemah mudah dibaca dan dipatahkan oleh pemain Vietnam.. mungkin selepas ini kita patut ambil jurulatih dari Jepun seperti jurulatih Vietnam ini atau korea selatan kalau nak main lebih baik yang dan bertaktikal.. sbb dua negara ini sgt maju dlm bolasepak bkn shj di Asia tapi diperingkat dunia pun.. walau pun badan mereka sama shj dengan pemain kita tapi punyai skil & taktikal taraf dunia.. kalau harapkan jurulatih tempatan mcm ini lah gaya permainan kita smpai bila2 kering idea..

Anonymous said...

Ini bukan masalah politik lah bongok...ini masalah budak baru naik yang bodoh2 belaka.. kita patut ambil jurulatih Jepun atau Korea Selatan kalau nak maju.. jurulatih tempatan dah tiada idea mcm mana nak ajar pemain main bola yang penuh taktikal dan skil..

Anonymous said...

kalau aku kata penyokong pembangkang ni bodoh korang tak percaya.. tapi tgklah komen anon2 kat atas.. pergi stadium dikaitkan bn/UMNO? tak ke bangang tu?

yg jadi dua kali bangang tu dia tak tau ke yg kebanyakan penyokong yg ganas tu mesti pembangkang.. sebab dapat banyak latihan dari perhimpunan haram pembangkang.. puii bodoh!

Anonymous said...

hhaha memang bukan isu politik

tapi keganasan dikaitkan dgn umnu perkasa dll.

perhimpunan PR kalau tkde provokasi penyamar dr umnu, takkan ada huru hara.

anyway its all about bola.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)