yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, August 14, 2014

PAKATAN KONON TAPI KENAPA ANAK TIRIKAN PAS?


Betul kata bro ni,bila tersepit PAS juga nk dipersalahkan...Padahal korang yng anak tirikan PAS...

12 comments:

Anonymous said...

you know y, alan
coz sometimes pas so call "angel members" are too much
for your info. We leave in small malay area who have voters from PR vs BN... but PAS people is so arrogant not to joint the PKR... this is not an islamic should be showing to others... i'm muslim too..

Anonymous said...

SEBAB PAS BO***

Anonymous said...

1 soalan je untuk ko... kenape sampai sekarang, mb Khalid tak bagi penjelasan pasal kontroversinya itu..?

iRock said...

Kesian ye kat Pas, tapi rasanye pendirian Pas sendiri yg nak kerajaan PUKI,.............Pasal Pas wala' dengan ameno. PKR dan DAP hanya mohon PAS buat pendirian, dan jelas PAS TAK ADE PENDIRIAN. yang ada kat Pas Wala' buta tuli...........serupa Parti Ayam Din, lidah bercabang. Sekarang ni DIN altantuya pun dah pandai buat fitnah....sebiji macam abang long nya, ameno,.?

Anonymous said...

Bagi la bukti Yeop....aku pun nak tahu juga macammana PAS dianaktirikan tu....takkanlah dizaman ini kau nak copy paste komen dari FB seseorang lalu terus buat kesimpulan dari situ. Dah la grammar Mamat tu berterabur, kandungannya pula hanyalah sekadar menyatakan pandangan beliau yang belum pasti dikongsi oleh orang lain.....

Kalau aku cakap Haji Hadi sokong Khalid sebab terhutang budi kerana menantu dia Din Ayam diberi jawatan penting gaji besar dalam kumpulan Peransang oleh Khalid kau setuju tak....mungkin tak setuju kan.... Especially if you happened to be the staunch supporter of Hj Hadi. Setiap orang punya pandangan tersendiri.

Anonymous said...

PAS amat lembab.......

Anonymous said...

Inilah yang dinamakan alasan. Manusia hidup dengan alasan ini adalah munafik. Bila masa PAS dianaktirikan? Betul ke macam itu? Ingat tak semasa Hassan Ali n The Gang buat makyong di Selangor? PKR dan DAP menyokong kuat keputusan PAS. Bila masa DAP dan PKR minta sebaliknya, amacam tindakan PAS? Macam semut. Adalah beberapa orang pemimpin PAS yang sangat prihatin menyokong tindakan PKR dan DAP. Biar hilang wang tetapi jangan hilang harga diri. Hati2 kalau berkata-kata....

Anonymous said...

Perjumpaan ketua umum PKR bukan untuk merayu kepada PAS tetapi untuk menjelaskan mengapa PKR bertindak ke atas TSKI dan kedua bagi memastikan Pakatan akan terus bergabung dalam menyaingi musuh politik mereka... dalam isu ini PAS nampaknya yang tersepit. Jika beliau menyokong khalid dan menerima parti yang disokong oleh MB pasti PAS telah 'dianggap' bersengkongkol dengan musuh politik mereka UMNO..

Anonymous said...

Bang, org dah tak percayakan PAS sejak TGHH menuduh hal pil kuda dan letak calon kat kerusi PKR. Mcmne seorang agamawan tergamak fitnah mcmtu? Siapa yang menyebabkan kekalahan PAS di Terengganu dan Kedah kalau bukan disebabkan diri sendiri. Aku takkan salahkan TGNA sbb dia dah penat dan tgh sakit. TGNA dah selesai menjauhkan PAS dari UMNO selama ini.

Anonymous said...

bukan dianaktirikan masalahnya rakyat nak tau ngape nyokong TSKI,ini menjadikan kudis menjadi barah...PAS tak belajar dari kes di Kedah

nuha khalid said...

Pas ada wala'. pkr cam lalang. Sape tk kenal pkr. Perangai sebijik umno...

leje said...

kenapa semua mainkan isu pas tumbang do ganu n kedah? at least kalah dalam perang..
kenapa tak tengok kes di perak... kalah x cukup sepenggal.. puncanya apa?
BEHRANG MOVE...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)