yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, August 14, 2014

OH...PATUTLAH TS KHALID IBRAHIM DIPECAT, INI RUPANYA ALASAN MEREKA (GAMBAR)

7 comments:

iRock said...

Pengakuan Tony Phua ni boleh buat dalil ke atas tindak tanduk Pas Untuk kekal khalid MB. KALAU SPRM ATAU MAKAMAH PERSEKUTUAN PUN BUAT KEPUTUSAN FATWA MSU masih tak terpakai.......kerana semua badan yg menghukum itu tak ikut syarie........ada faham lebai Pas? Kalau Pas kata boleh pakai, makna nya Pas pun sekular macang ameno. Keputusan memecat khalid adalah atas bab keyakinan parti terhadap beliau...........jadi nape pas nak bersyura pula..........kekadang Pas ni lebih sudu dari kuah, perasan kuat. Sebelum PR ADA pas jadi bola ameno je!

Na'im Nikmat said...

Mungkin ramai dah lupa YB2 dah pernah bersekongkol dgn umngok dan menjadi katak dtg dr parti politik mana...

Na'im Nikmat said...

PAS yng kamu hina tu xpernah seorang pun drpd pemimpinnya yng menjual amanah rakyat kerana godaan duit....

Anonymous said...

bersabar n istiqamah dlm perjuangan
manis nya perjuangan itu adalah kerana cabaran yg hebat
ini lah cabaran yg hebat kita harus hadapi
puak2 yg dulu berjuang bersama, sekarang terang2 kutuk dgn pelbagai tohmahan
makan tersingkaplah perangai sebenar rakan yg selama ini kita anggap sebagai 'kawan'
insyallah PAS akan utuh dan sentiasa mempunyai pendirian sendiri

Anonymous said...

Dah ada 2 ekor satu diMorib dan satu diUlu Kelang.Boleh terima dan sabar ditahan ISA tetapi tak sabar nak tunggu sehingga 17hb.Dulu Wan Jah Letak Jawatan diPmtg.Pauh bagi kerusi utk.Suaminya konon nak jaga keluarga,tetapi kini bernafsu benor nak jadi MB almaklumlah Selangor negeri kaya.Lagipun siKetum itu banyak songehnya keluarga pun bercempera.

Anonymous said...

Sebab tak pernah diuji, dok selalu jadi pembangkang aje!

Anonymous said...

yang banyak melompat dari parti maner. presidennya saper

kenaper dr w azizah sahaja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)