yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, July 12, 2014

LA MELAYU RUPANYA, INGATKAN YAHUDI SESAT MANA TADI (GAMBAR)

14 comments:

Pakcu Rantau Panjang said...

Biar Pakcu masuk komen sikit..
Che Sohaib ni ada agama ke ? Tengok macam muka Melayu Islam tapi tutur kata sama bangsa lain. Bukan apa kalau di Iraq nama Tariq Aziz bunyi Isalam tapi bukan pun jadi tak tahulah kat Malaysia ni....

Cuma Pakcu nak cakap jangan menyumpah tak tentu pasal kutuk saudara seIslam kita. Inilah tanda rasa simpati dan persaudaraan..lain lah kalau Che Sohaib ni bukan beragama Islam. Ko guano ?

Abu Syaukah Filmanzil said...

UMNO

Anonymous said...

Semoga Allah turunkan bala ke atas budak Hampeh ni untuk dia alami sendiri penderitaan orang lain.

Anonymous said...

Sah bapak dia tak ajar pasal Islam...sampai mampos banggang

cikmatgelap said...

an ak sape le ni,sial mak bapak dia dapat anakmcm ni,ni tentu wahabi ni

Anonymous said...

sesama islam adalah saudara dia ni belajar agama dak.

Anonymous said...

Itu komen dari anjing yahudi yang tidak ada perasaan keIslaman dalam diri - anak haramjadah!!!

Anonymous said...

Nama dia pun sohai kalau dalam bahasa cina maksudnya anjing gila.
kena la tu..

janggutsemanggol said...

Cuba-cubalah pi dengaq kuliah agama Awang oooiiii. Jgn dok asyik dgn leka dunia sj. Dah nak mampoih dah...

Anonymous said...

hidup mentara nak tunggu mati aja itula jadinya

Anonymous said...

Doa itu mendekatkan diri dgn Allah. Budak ni belum baligh lg...belum faham apa itu doa

batu pelangi said...

Inilah jenis bangsa MELAYU UMNO yang
menganggap MELAYU UMNO tu aje yang
ISLAM. Bangsa2 lain yang beragama
ISLAM bukan saudara sebab mereka
bukan bangsa melayu. Dasar UMNOYAHUDI!

Anonymous said...

budak ni Yahudi Malaysia Keturunan Ketuanan Melayu

Anonymous said...

Kita jangan salah dok pakat kata yang nama melayu tu semua islam dan bila islam mesti melayu , mungkin mamat hanya melayu tapi islam dia belum ,mungkin juga dia tak belajar bab islam lagi ,jadi eloklah kita berdo'a dalam bulan yang mulia ini mudah-mudahan dia diberi hidayah dengan pintu hatinya dibuka oleh Allah 'Azawajalla,.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)