yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, June 4, 2014

SELAGI MANUSIA MACAM NI WUJUD, SELAGI ITU UMNO/BN AKAN BERKUASA(GAMBAR)


10 comments:

armal said...

Tolong habiskan mengaji tu dulu wahai adik yang teruja sangat dengan umngok/bn tu. Nanti kata bodoh marah pulak.

Anonymous said...

ini xsekolah punya orang.. :-P

Anonymous said...

Byk makan DNA ba.. insyaallah PRU14 tukar kerajaan, hah.....

bunbinban said...

x baligh lgi tu..biarkan je.

rantai said...

bagus sangat tu ... pelapis ... kalau remaja lagi boleh praktis-praktis ... bila jadi ahli puteri umno, jadi le penyedap kepada pemimpin umno ... kalau gelek tak kaw dapat lesen kelas F le ... kalau gelek dan ayak sekali, boleh dapat kelas A punya ooooo.......!!!

Anonymous said...

Untuk makluman..aku xpernah pangkah UMNO @BN dlm pilihanraya. Tapi tiap2 tahun aku bayar cukai pendapatan sekitar RM500.00 pd kerajaan. Kpd budak ni yg sokong BN membabi-buta, sekolah kerajaan..brim dll..semua tu ada duit aku. Jadi buat apa aku nak berterima kasih pada BN. Aku cuma xpernah halalkan sesen pun duit cukai pendapatan aku tu utk kegunaan peribadi Najib-Rosmah dan pemimpin2 UMNO BN. Ada faham?

Anonymous said...

budak ni munkin terlebih makan cadbury kot.......eeeha

Anonymous said...

ha ha ha kelakar la adik ni.....perlu banyak belajar lagi...
apa itu umno dan apa itu kerajaan yek dek oi?

Anonymous said...

Banyak sangat makan cokelat cadbury nihhhhh...bodo melantun lantun...

mansor said...

ni masalah bila OTAK JAUH DARI KEPALA.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)