yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, May 24, 2014

GAMBAR PELAJAR SEKOLAH BELASAH GURU HINGGA BERDARAH TERSEBAR.

3 comments:

Anonymous said...

Zaman Den skolah dulu kono libeh ngan wayar letrik hitam siap pintal 3 utas laie.. takdo pun den nak kuang ajar ngan cikgu tu.. Den tak dondam pun hinggo Den bosar.. skang Den konang nangih ingatkan smulo.. Cikgu tu pun dah arwah Den HALAL kan segalo ehh.. Trimo kasih ngajar den jadi manusio beguno.. bukan samseng CELAKO!!!!!! jaso mu den konang hinggo akhir nyawo. ♥♥♥♥♥♥

Anonymous said...

Elok hantar budak ni menjalani latihan tinju ade juge pekdahnya..kalu biar kat sekolah tu bimbang ade yg mati ditinjunya...



Anonymous said...

budak2 sekarang memang kurang ajar...
ni la akibatnya bila budak terlampau diberi manja.. tak boleh rotan..tak boleh marah..baik ajar robot lagi senang..
kita tengok 10tahun lagi dia nak ada di mana...
tumpang simpati dng cikgu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)