yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, April 21, 2014

INI YANG BERLAKU BILA GURU TAKSUB KEPADA UMNO/BN.


Guru sepatutnya bersikap neutral dan profesional bukan menunjukkan sikap bodek yng melampu kpd umno/bn.....

10 comments:

Anonymous said...

Minda guru tersebut perlu di reset semula....terlalu fanatik dengan UMNO...Apa dia ingat UMNO sahaja yang boleh memerintah Malaysia ini.....go to hell with UMNO..!!

rantai said...

ini dia hasil asuhan umno .... tentu berpegang pada akidah: umno boleh menjamin masa depan; umno boleh sediakan rezki; tidak ada umno, melayu akan pupus; orang melayu umno sahaja ditakdirkan jadi pemerintah di malaysia ... bla..bla..bla....

Anonymous said...

Kan senang mengaku jer yang kerajaan sediada sekarang ni memang bakal di terajangkan oleh rakyat. Dah terang lagi bersuluh. Tak kan sampai nak kena tengking dengan budak sekolah baru nak faham.

zamani said...

macam ni pun boleh jadi guru ke?

batu pelangi said...

Ini yg dikatakan guru yg tak cerdik.
Bahasa kasarnya guru yg bengong!

Anonymous said...

Masa aku sekolah dulu. Sekitar 1990an ketika isu kekebalan Raja-Raja Melayu ada seorang guru mengatakan bahawa Raja-Raja Melayu yang jadi simbol penyatuan rakyat dapat diganti dengan duit je... sekarang cikgu tu dah jadi ADUN BN di sebuah negeri yang diperintah BN di utara tanah air.

Jadi pada aku cikgu macam diwar-warkan tu berlambak di sekolah-sekolah di Malaysia... kebanyakkan sakit jiwa sebab pengaruh UMNO/BN semakin lemah.

Nazman said...

Cikgu Fazidah..saya simpati dgn cikgu..banyakkan muhasabah diri dan banyak bertaubat..selepas itu cuba adil pada diri sendiri dan berfikirlah sambil melihat sekeliling..apa dah jadi dengan Malaysia hari ini..jangan malas membaca mencari sinar kebenaran.

Anonymous said...

Kamarol
Pelik betul aku dgn cikgu ni, dah DR. M pun kata UMNO tinggal org bodoh je, dia nak sokong wat ape, ni cikgu yg bodoh ke , murid yg bodoh. kahkahkah.

Anonymous said...

aku teringat ada satu lawak
' kenapa kau suka pas'....
" Sebab mak bapak saya Pas"
" abih tu ..kalau mak bapak kamu bodoh, kamu pilih apa?.."
"Saya pilih Umno..."
" Pasai apa Pulak?.."
Sebab dalam umno memang ramai orang bodoh"
?????????????

Anonymous said...

pakar strategi PR sila ambil perhatian! kumpulan PEREMPUAN MELAYU yg berfikiran spt cikgu inilah yg telah berjaya memberi undi besar kpd umno. mereka inilah yg memenangkan umno/bn dalam PRU13 dan yg sebelumnya dan BAKAL melakukan perkara sama dlm PRU14 dan seterusnya. Pakar strategi PR perlu 'counter' kekuatan golongan ini jika mahu berpeluang utk mengalahkan umno/bn. tak guna hanya dgn mengutuk mereka semata2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)