yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, April 23, 2014

INI KORANG KATA ADIL?


Bekas Menteri Besar UMNO songlap duit juta2 dijatuhkn hukum penjara setahun jer...Orang miskin curi duit korang hukum sampai 2 tahun?

4 comments:

Anonymous said...

Tak silap saya jika mencuri kerana nak elak kelaparan tak kena potong tangan.Tapi mencuri kerana saja2 nak mencuri dan kerana tamak kena potong tangan.
Itu hudud hukum Allah swt yang adil.
Betulkan saya jika silap.

Anonymous said...

HAKIM MAHKAMAH KANGAROO MMGLA MCM TU PUN. TAK KAN ADILNYA

Anonymous said...

Neraca yg digunakan sudah senget, enggak bisa mengimbang. Perlu dibuang saja neraca itu, enggak boleh dipakai lagi.

Anonymous said...

Alang2 nak curi biar rm250 juta...
boleh beli kondo.. kereta mewah...bagi kat anak lagi.... sampai sekarang tak kena tangkap pun..
Tak padan..2ringgit boleh beli rokok dua batang saja... kena 2 tahun...
hai hakim pe.....k..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)