yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, March 15, 2014

SEBAB WUJUDNYA MACAI2 MACAM INILAH UMNO/BN YANG KORUP MASIH BOLEH MEMERINTAH SAMPAI SEKARANG (GAMBAR)

14 comments:

Anonymous said...

Patutla like satu je.. cuba masuk blog lain kena penampar kaw2 dgn org.. x sedar diri py org! Ingat jalanraya buat dgn duit poket UMNO ke apa? duit tergolek dr langit ke apa? Bodoh piang.. !

MahaGARU said...

Kesian Melayu BODOH tak cakap kan orang tak tahu hang tuu BODOH. dah cakap memang sah ahli UMNO BODOH. "tak tau nak beza" T/jawab Kerajaan dengan Parti.

cabai said...

hah betol betol betol..... Nurul Husna ni tak pegi sekolah ke atau malas belajar hingga ke tua tak faham2 konsep sistem pemerintahan demokrasi......aduhhhh kesian

Anonymous said...

Beruk minah yea ni ingat bumi Allah ni si haramjadah UMNO punya ke....

Anonymous said...

umno memang amat suka penyokong spt ni. bodoh dan sangat mudah diperbodohkan! kalau macam tu bukan penyokong bn tak perlu bayar income tax la......

Anonymous said...

Kata bodoh marah suruh baca x mau dok pi baca Utusan Meloya je apalagi bila komen macam org x sekolah le, klu x pandai x apa le pi cari sumber2 yg pelbagai barulah komen..apa mek ni ingat duit negara tu duit UMNO kot..poorah

Anonymous said...

Memang orang UMNO suka mereka dicemuh dan dimaki itulah sebabnya tok bomoh mereka berani buat bagi seluruh dunia maki dan cemuh negara kita yang dicinta ini, mengaku keseluruh dunia negara ini mengamalkan agama rasmi adalah islam tapi bila ditimpa musibah tok bomoh digunakan dan disokong pula oleh menteri agama hinggakan negara rujukan UMNO pun dah tak mengaku yang cara UMNO cari pesawat hilang tu tak betul..Fikir sendirilah.

Anonymous said...

Kesian melayu bodoh, orang lain bayar minyak Ron95 RM2.10, dia pun kena bayar RM2.10 juga. Ingatkan dia dapat dengan harga RM1.00. Kesian mak bapak dia melahirkan anak yang bodoh bertingkat-tingkat.

zamani said...

dia islam ke tidak aku ragu2lah.dia tak tahu ke dalam islam semua allah yang punya bukan umnu taik kucing.

Anonymous said...

bodonya..x jd nak buat bini

Anonymous said...

Dia yg like sendiri

Anonymous said...

Minah mankuk ayun bodoh bertingkat-tigkat...sekolah tinggi melangit bodohnya selautan...sapa jd bini dia memamng malang....kecik2 x nak mampos dah besar menyusahkan orang

Anonymous said...

Hidung kepek, muka tersorong sorong. Wanita belaan UMPORNO

Anonymous said...

Pompuan macam ni apa dia tau...
bagi 2 kupang boleh bawa jalan2 ...
sebab bodoh sangat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)