yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, March 10, 2014

ANDA NAK RASA BANGGA ATAU MALU LEPAS LIHAT GAMBAR INI?


9 comments:

abuamir said...

Bergitulah perangai org kita melayu yg mengaku Islam, hidup hanya dgn hiburan yg melalaikan dari kecik sampailah yg tua, bilalah nak sedar dan menghayati Islam sebenar.

Tak cukup ke lagi dgn BR1M yg katanya tak habis makan utk setahun. Dah tua2 tu lebih baik ingat mati dari hidup lara tak tentu pasal.

Semoga Allah pelihara kita dari dunia yg melalikan ini.

Anonymous said...

Selepas ini kalau penang pun kena catuan air akibat kemarau panjang, nampaknya saya terpaksa redha

XUMNO said...

Puak2 ni lah yang menjadi penyokong totok umno. Rumah dah halau, kubur dah memanggil2, tapi masih lagi ada angan2 nak jadi artis. Malayu, melayu......Ptuih.

Ebra Heim said...

Orang Melayu terus leka dengan nikmat yg sedikit...itulah yg dibangakan oleh pemimpin korup...bila dah jatuh esok salahkan Cina...tuiii.

Anonymous said...

tak ingat waktu dah nak maghrib dah apa nah buat cucu2 pun kat padang lagi main..

Anonymous said...

Sepatutnya program kilauan emas tak di adakan. . Memalukn je. .

Anonymous said...

Golongan ni dah terbalik. Sepatutnya yang muda ikut yg tua. Tapi mereka terikut dengan orang muda dalam rancangan realiti seperti akademi fantasia dan lain2. Kena panggil maulana ustaz bee end lah macamni.

Anonymous said...

Releks aa bro...

Dulu masa depa muda-muda tak banyak program uji bakat macam nih.

Anonymous said...

Dulu2 x perlu uji bakat. Zaman Islam belum meningkat semula dulu, dorang boleh ronggeng terus waktu kenduri kendara. Sekarang dah pakai dj. Lepas gian ler tue.. Yang pasti golongan inilah yg berkawan dengan pemimpin dalan bee end skarang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)