yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, February 19, 2014

ISU BAPA BUAT LAPORAN POLIS GURU ROTAN ANAK TIDAK BUAT HOMEWORK:TERUK BAPA INI DIMAKI MASYARAKAT TAPI SIAPA SANGKA KISAH SEBENARNYA ADALAH BEGINI.....



4 comments:

Anonymous said...

Bohonglah.Dah malu mulalah buat alasan anak buta dan lembam.Tak mungkin bodoh sangat nak pukul dan hentak kepala murid sampai macam tu.Come on lah, zaman sekarang ni berani ke cikgu nak brutal sangat.Lupakah kita searang ini ramai anak-anak yang dah berani maki keluarga sendiri, ada yang nak rogol mak sendiri, ada yang nak belasah bapak......
Kes-kes seperti ini biasanya disiasat dahulu.Kalau ada kebenaranny bincanglah elok-elok
Dulu-dulu kalau kita kena rotan ngan guru, balik mengadu kat emak atau ayah ...ayah akan tambah lagi hukuman

Anonymous said...

Yang penting siasat tuan, jangan mudah kata bohong, kes kat tempat sekolah isteri saya sendiri, cikgu tu mmg jenis panas baran,lempang budak sampai pengsan.Turun ppd, jpn dsb. Memang budak tu biadap, cuma pengajaran untuk cikgu2 yang lain, kalau marah sangat keluar je dari kelas tu. Ada lg kes cikgu lempang budak sampai jadi sembam budak tu. Janganlah sampai jadi kes macam ni. Tak dinafikan pelajar sekarang semakin kurang ajar. Memang realiti zaman sekarang begitu, kita pun kena berubah sama. Diharap para cikgu bersabar dengan cabaran yang lebih menjerihkan emosi dan fizikal sekarang ni.

Anonymous said...

Tak payah pukul2 budak tu. Panggil saja mak bapak dia mengadap guru disiplin...
Kalau mak bapak tak mau beri k/sama biar je budak tu....nak jadi setan efrid ke mampos dia... nanti dia besar kepala bapa dia kena pijak.. masa tu baru bapa mak dia ingat cikgu...

Anonymous said...

Eh... kalau guru keluar kelas rugi la budak2 lain.... kerana dia sekor..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)