yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, January 21, 2014

ASAL SOKONG UMNO JER MISTI BODOH (GAMBAR)


Duit pembayar bukan duit pemimpin UMNO...Benda basic mcm ni pun tak tahu ker???

8 comments:

IbnAbdHalim said...

Bukan Wira PBB saja jadi bodoh banganag tapi hampir semua yang bergelar Dr (yg ada PhD)juga turut jadi bodoh bangang. Betullah anggapan asal sokong UMNO mesti bodoh. Sebabnya mungkin termakan 'racun' rasuah kot yang menyebabkan demikian. Otak gagal berfungsi. Haiwan lebih cerdik. Aku dah pencen. Aku terima pencen dari kerajaan, bukan dari UMNO. Wira PBB ni jenis yang Najib sebut kot.Jenis "HARAMJADAH". Otak kemarau tak ada daya fikir.

Anonymous said...

Kah.kah.kah...tak faham2...sampai masuk gol baru nak faham ni...bala ni.

muhid@penabara said...

mak oii buduhnya wira pbb ni....dulu hang sekolah tak habih ka?? duit pencen ka duit gaji ka semua nya tu duit dari hasil cukai rakyat. bukan duit mak bapak hangpa saja. Hang jangan dok buat pelecheee. Muka tak malu he he

Anonymous said...

Wira PBB bermaksud Peminat Bantai Buntut

Anonymous said...

Awat la bodoh sangat mamat nie kalau macam tu lebih baik suruh kerajaan bubuh racun pada kakitangan pesara semasa depa dok pi minta rawatan perubatan di klinik kerajaan atau hospital kerajaan supaya mereka tau yang tak mati tu adalah pesara yang setia sokong kerajaan korup dan yang mati tu tak layak makan duit pencen sebab tak sokong kerajaan yang bagi duit pada depa, bodoh kayu betoi mamat nie. memang betui la orang dok kata yang sokong UMNO tu masih dok dibawah tempuron langsung tak tau dunia luaq.

Anonymous said...

Peduli apa woi.. Pbb aku nak makan pencen ke tak nak ke sebsb duit tu halal. Yg pemimpin hang sapu telan juta2 duit aku bayar cukai tu hang nak kata apa. Hang suruh depa tok ketua hang tu mampos cepat sikit drpd dok tambah dosa makan duit kami. Ada faham... kalau tak faham hang masuk mengaji tadika balik mula mula eja ayam pastu eja kangkung pastu eja bodoh..

Anonymous said...

Wira pbb ke.. wira pakuda ke.. bagi la cerdik sikit. Kalau tak tau tanyalah atau bekaw
anlah dng org cerdik. Aku nak terang kat hang duit yg umano dok guna tu adalah duit kerajaan. Duit kerajaan tu dia mai dari rakyat . Rakyat tu ada penyokong dan ada bangkang kerajaan. Jadi umano pun guna duit rakyat. Mana ada duit umano nak bagi kat rakyat, do
k sapu lagi ada la. Hai..buat hospital duit umano ke..buat lebuhraya duit umano ke.. putra jaya duit umano ke..dan byar gaji askar pbb umno kot.
Seorang penjawat awam tak faham tatacara tentang perjawatan. Bab tugas bab gaji bab cuti bab kerahsiaan dll. Hai... kesiannya....nak suruh serah balik duit pencen baik aku buka sekolah tadika nak mengajar budak2 bodoh supaya jng kena tipu bila mereka dewasa.... Hei..pembangkang yg kerja dng kerajaan tapi kerja betul amanah lebih baik dari penyokong kerajaan yg curi tulang rasuah songlap duit rakyat macam duit bapa dia, ha nak buat apa camni.....

Anonymous said...

Hak dok sokong cap keris ni tinggal hanya golongan yg kulit kendoq, uban betaboq, gigi jatuh besemboq , mata kaboq dan tunggu nakke kubuq. Depa tak ikut perkembangan hidup zaman tengku A.Rahman. dia mati tak tinggal banyak harta. Tapi sekarang ada ratus juta, billion pun ada, bini pun sakan mewahnya, tapi rakyat papa kedana..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)