yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, December 6, 2013

JUJUR AKU KATAKAN BAHWA AKU MENYAMPAH TENGOK GAMBAR NI...


7 comments:

UMNOLEMBU said...

Pejilat juboq Najib, puak2 British duk sanjung UMNO

abuamir said...

Org macam ini bertuhankan umno.....

Anonymous said...

Dah tua2 tu duduklah kat majlis ilmu belajar tafsiran ayat 165-167 Surah all Baqarah. Jgnlah dok junjung gambar Najib tu....teruk betui macai umno ni!!

Anonymous said...

Jangan dijadikan contoh yang baik orang tua ni .......jangan disanjung tinggi tinggi nanti lupa daratan Najib ni ......masa akan menentu segalanya

Anonymous said...

Bagusss!!! nanti kain kapan bolehlah letak gambar tu skali. mana tau Mungkar Nakir boleh kasi lepas.... wakakaka...
Stupid macai....

Anonymous said...

Songkok tinggi-tinggi
Bodoh bertingkat-tingkat

Anonymous said...

ini lah jenis lembu atau lanun yang umno haprak suka...kalau tanya sbb apa dia begitu dia pun x tau...tu sbb pemimpin umno sombong dan angkuh kerana penyokongnya banyak jenis dongoi macam ni!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)