Sunday, November 17, 2013

KORANG SETUJU TAK DENGAN KENYATAAN DR.MAZA NI? (GAMBAR)


4 comments:

Anonymous said...

Bro....aku setuju teramat sangat. Ramai sangat contoh ustaz atau ahli ilmuan yg sertai umno kerana pangkat dan al fulus...yes man!! dia orang ni akhirnya jadi manusia yg rakus dan berperangai sebijik macam perangai hodoh umno...dah buta mata hati serta tak boleh membezakan yg mana putih..yg mana hitam. Dia orang nie la kita panggil penderhaka kpd ilmuan yg sepatutnya digunakan utk membangun kan negara dgn cara islamik seperti yg dituntut oleh agama...ini tak, jadi sebaliknya pulak...hebat dimata umno tapi tak hebat di mata Allah.

Unknown said...

setuju..!!!!!!!!!!!!! dalam umno, bukan ulamak yang mendakwahkan pemimpin dan ahli umno.... sebaliknya pemimpin dan ahli umno yang mendakwahkan ulamak ...maka jadilah mereka ular-dalam-semak ....!!!!!!!

maae said...

Kalau.anda seorang ulama adakh dengan mudah hanyut ? Jika ilmu yang di tuntut tidak di guna betul, berkemungkinan.

Tugas utama ulama mendidik masyarakat. Melalui dakwah menjadikan masyarakat dalam saf-saf yang sama untuk SATU. Dalam masa yang sama menyemai benih- benih hidayah (dakwah) yang akhir nya bakal di buka dan pilih Allah SWT, tidak kira dalam kalangan Islam sendiri, kuffar dan kafir harbi. Ini kerja Allah.

Cuma di risau ulama berlagak Tuhan. Agama apa sedemikian ?

Cik Salju said...

Assalamualaikum,

maaf, i nak tumpang beritahu & perlu beritahu tentang sebuah posting yang hot & juga info yang amat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/11/melayu-adik-beradik-yahudi.html