yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, November 14, 2013

KENAPA KORANG LANTIK MANUSIA YANG SOMBONG DAN ANGKUH BEGINI JADI AHLI PARLIMEN? (GAMBAR)


Kalau tak puas hati dgn sesuatu usul sepatutnya mereka bahaskan usul tu...Hny pengecut dan mereka yng tiada fakta shj yng buat perangai yng sgt memalukan itu...Kenapalah korang lantik pemimpin rendah minda mcm ni wakili rakyat di Parlimen???

6 comments:

Anonymous said...

Ni kena tanya macai

Anonymous said...

Nak buat macmana...orang yg pilih mereka ni dr golongan yg kurang cerdik...

Anonymous said...

Nak buat macamana?Yang memilih pun tak ada akal dan pertimbangan.Dapat 500 tapi gadai masa depan anak cucu untuk jadi hamba kapada manusia yang berotak beruk dari Kenabinatang,

Anonymous said...

MP BN sah Beruk Negara

carles puyol said...

Bukan saja kurang cerdik malah Berat66.....mampuh kerah!!

Anonymous said...

Barisan Najis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)