yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, November 1, 2013

IMEJ JIMAT CERMAT MB SELANGOR KHALID IBRAHIM TERCALAR DENGAN GAMBAR BELIAU BELI PAKAIAN DIBUTIK TERNAMA ANTARABANGSA.

4 comments:

Anonymous said...

Aku doakan semoga pemimpin macam ni dipanjangkan umur, diberi hidayah dan selamat dunia akhirat. Ameen. kepada yang lain..belum terlambat untuk berubah...ingatlah duduk kat dunia ni hanya sebentar sahaja............

Bukit Gelugor Online said...

mamat ni kalau org nkbising dia pakai branded pun xble..dia memang kaya sebelum join politik..yg xbesnya,ahli politik yg kaya selepas join politik...serrrrrrr!!!

http://bukitgelugoronline.blogspot.com/

Anonymous said...

ptt la kerajaan negeri selangor pendapatan meningkat. mb dia shopping kt butik mahal.... x pe syukur mlysia aman ( pinjam ayat macai)

Anonymous said...

Menteri2 BN/UMNO korang tak malu ke tgk gambar di atas?Selagi nak hati nak bermewah2, nak menangguk diatas susah rakyat toksah mimpilah nak rampas Selangor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)