yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, October 24, 2013

ADA PENGANUT HINDU TAK PUAS HATI LEMBU KORBAN DISEMBELIH DI SEKOLAH, LIHAT APA KOMEN DR.MAZA (RINGKAS & PADAT)

3 comments:

Anonymous said...

Setuju!!! Terbaik Dr. Maza!

Anonymous said...

Setuju, baru2 ni di batu pahat ada perarakan kaum cina malam2, siap ada polis jaga. Memang sakit hati, jalan jem dn kene konar jauh nak blk, tp memikirkan toleransi sesama kita, bersabar je la. Jadi, korang pun kena terima jugak ye.

Anonymous said...

Aku pun heran hindu ni. Tokey india jual lembu kat org islam utk disembelih boleh pulak. Patutnya pi marah kat penjual lembu tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)