yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, June 2, 2013

INI BUKTI TIADA SEORANG PUN BANGLA YANG MENGUNDI SEMASA PRU-13 (GAMBAR)


Banglasia sedang beratur menunaikan tanggungjawab??? kah3......

14 comments:

Anonymous said...

saluran 1 ni khas untuk bangla saja ke? setahu aku slt 1 hanya untuk org2 tua. 1M ni macam2 blh berlaku.

Anonymous said...

salam, ini orang-orang Asli...bukan orang Bangla, tak percaya sila buat pemeriksaan.

Emma Marinie said...

Bangla or india malaysia?

Anonymous said...

Kita kenal bangla ni dr segi pakaiannya..baik hindu melayu cina tk da nak pakai baju mcm tu..ada ke tghari buta pakai kemeja..yg hairan tu anak muda pulak tu..mana ada anak muda malaysia ni pakai kemeja mcm tu..tp ada jg beruk yg nafikan..oh negaraku banglasia..

Anonymous said...

Hahaha... Saluran 1 kat tempat haku
datang ditolak kerusi roda
bertongkat berpimpin pelan-pelan jalan...
apasal body tough macam kerja berat boleh beratur kat sini?
Konfius sungguh banglasia nih...

Anonymous said...

Maaf saya lihat mcm org asli..takut jdi fitnah,blog ni blog org islam kn..lau cukup bukti apa salah buat sahaja report polis,

Anonymous said...

Woiit..tu org asal le. Apa lah korang ni, org asal pun tak kenal. Lain kali belajar2 gi hutan utk kenal org asal. Msia ni dia org punya tau..ha3.

Anonymous said...

aku selaku pengungi tegar PR takkan percaya dengan bukti gambar dan video.. gambar superimpose..video besi..

Anonymous said...

salam.. nanti hang tanggung sendiri kat akhirat..sekian..

Anonymous said...

suruh try nyanyi lagu negaraku...silap Bn tak ajar negaraku...kantoi habisss..dah laa..dakwat tak kekal...habisss rakyat malaysia kena kencing..kencing tak basuh pulak tue

af@sf said...

Pakai kemeja dengan track suit hehe

Anonymous said...

Bangang betul Naim ni..ini dipos orang asli..jangan pakai bubuh gambat lps tu kata Banglasia...bodoh piang.

Anonymous said...

Kalau tak silap macam Orang Asli. Saya biasa dgn Orang Asli jadi nampak mcm Orang Asli bukan Bangla.

Penyokong PR

Na'im Nikmat said...

Orang Asli? Anda nilai sendiri:


1- Pengundi hantu ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?v=135166590006575&set=vb.155483697799865&type=2&theater

2- Bukti Warga Asing Diberi IC dalam bas
https://www.facebook.com/photo.php?v=594561977228761&set=vb.100000248932088&type=2&theater

3- Warga Asing (Indonesia) telah mengundi tapi tidak ingat no I.C
http://www.youtube.com/watch?v=Otgv4cGTAVU

4- 1 Bas Bangla ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151351298856746&set=vb.531241745&type=2&theater

5- Bangla ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=443001155787787&set=a.286220071465897.69465.100002337207574&type=1&theater

6- Bangla boleh mengundi walaupun tiada IC
https://www.facebook.com/photo.php?v=153149244857569&set=vb.172653499453250&type=2&theater

7-Bangla puji polis kerana lepas dia walau tiada lesen, tiada passport kerana dapat duit kopi
https://www.facebook.com/photo.php?v=322665957855890&set=vb.162138223914613&type=2&theater

8- Bangla datang dengan bas di Gelang Patah
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151573963269820&set=vb.619749819&type=2&theater

9- Bangla salah nyanyi lagu negaraku
https://www.facebook.com/photo.php?v=486498974757163&set=vb.201112276604730&type=2&theater

10- Bangla 2 orang di Kuala Selangor
https://www.facebook.com/photo.php?v=486495174757543&set=vb.201112276604730&type=2&theater

11- 3 bas bangla di Sungai Siput
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151560540708756&set=vb.769693755&type=2&theater

12- Bangla ada IC, tapi tak boleh nyanyi lagu Negaraku, Rukun Negara.
https://www.facebook.com/photo.php?v=4859669011809&set=vb.557058860980883&type=2&theater

13- Bangla undi 2 kali dan ada 2 tanda dakwat kekal di jari
https://www.facebook.com/photo.php?v=4859669011809&set=vb.557058860980883&type=2&theater
14- Bangla cuba mengundi di Cheras, tetapi sempat ditangkap
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200640500166892&set=vb.403433929750230&type=2&theater

15-Pendedahan Undi Warga Indonesia Di Klang
https://www.facebook.com/photo.php?v=504048366329250


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)