yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, May 14, 2013

MELAYU YANG UNDI UMNO/BN PALING BERSYUKUR DENGAN HADIAH INI (GAMBAR)



8 comments:

XUMNO said...

Terima Kasih Banyak2 Kerajaan Umno/BN kerana sangat perihatin dengan kesusahan rakyat dengan mengenakan tambahan cukai kerajaan 6% selain dari Cukai Jualan 10% yang ada. Kami pengundi2 yang menyokong Umno/BN dalam Pru13 yang baru lalu sangat bersyukur kepada kerajaan Najib yang menambahkan lagi beban hidup kami.Kepada orang2 Melayu yang totok di kampung2, di felda, di felcra mari sama2 kita buat majlis tahlil dan solat syukur kerana kerajaan umno/bn yang kita sokong kuat telah bermurah hati menghadiahkan cukai 6% kepada kita semua.Hidup Umno, Mampos Melayu.

Anonymous said...

Aku percaya penyokong penyokong umno/bn adalah makhluk paling hipokrit kat dunia ni. Mereka mengatakan hanya umno/bn je yg layak tadbir negara. Tapi bila harga barang pengguna naik,gst,aes,bil elektrik,bil air merekalah orang yang paling lantang akan menyumpah seranah kerajaan. Nasib kome le yoep,sape nyuruh sokong deme

Anonymous said...

Kami berterima kasih kepada umno sebab mengotakan janji janji mereka selepas PRU13 selaras dengan slogan "Rakyat didahulukan". Marilah kta semua penyokong penyokong umno mengucapkan setinggi tinggi penghargaan kepada pihak kerajaan umno kerana keprihatinan mereka untuk membebankan penyokong totok umno. Bagi penyokong keturunan india dan cina dicadangkan untuk menganjurkan pesta besar besaran kerana mengenakan cukai jualan 6% ini, dan bagi penyokong tegar melayu pula dicadangkan supaya mengadakan majlis majlis kesyukuran, doa selamat dan tahlil diseluruh negara diatas keperhatinan pihak kerajaan umno ini untuk menambahkan beban rakyat totok umno dulu, kini dan selamanya.

Anonymous said...

Patut letak logo BN kat notis tu!

terjuntiruk said...

Klw cerita ni xbetul,en tuan blog nk minta maaf kat pembaca x?isu GST dh dijawab ameno,blom lulus kat parlimen pon lg...harap maklum

Na'im Nikmat said...

Terjuntiruk,

itu GST Government service tax..mmg 6%..sblm ni beli di Giant atau tesco kita byr bulat2 harga barang skrg depa charge 6%..serupa mcm makan kt kfc, mcd, mmg caj ni ada...ada 1 lg GST iaitu Goods and services tax tp hany 4%-5% .. Belum dilaksanakan slps ia ditangguhkan pada 2011...Apa pun jom kita berterima kasih dgn BN.....

Yeoman BieJey said...

kpd yg mengundi BN kemudian berasa susah amat sangat dgn cukai jualan 6% itu... boleh berpindah dari bumi Malaysia, pergi lah ke bumi mana pun yg di sukai... kerana di mana pun bumi Allah belaka.

Padan Muka Umno said...

SATU LAGI PROJEK OLEH KERAJAAN BARISAN NASIONAL.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)