yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, May 3, 2013

GEMPAR!!! SAIFUL PERNAH MENIPU BAHAWA DIA BERADA DI MEKKAH? (GAMBAR)


1.Bagaimana cahaya boleh terbias depan dahi dia? Sedangkan cahaya dari belakang... patutnya perkara ini tak berlaku

2. Kenapa ada batas di atas kaabah? atau dia di bawah bumbung?


1. Nampak tali terputus di baju?

2. Muka nenek itu di cover, dan ada sumber mintak saiful mengaku itu bukan nenek dia kerana ada orang kenal nenek itu.


1.mana bahu makcik sorang nih?

2. dalam banyak2 gambar dalam fb dia, persoalan kenapa tanda hitam di dahi yang dia bawak masa masuk makamah kelihatan hilang bila sampai MEKAH?


Gambar-gambar yang anda saksikan itu diambil dari FB Saiful sendiri...Jadi apa penjelasan Saiful? Dan sekarang kita digemparkan dengan videonya bersumpah laknat di hadapan kaabah... Persoalan aku bolehkah kita terima semua itu.........

Berikut adalah screen capture FB Saiful;


3 comments:

Anonymous said...

cuba tgk bayang-bayang dia dkt pic no 2 berbeza dgn arah bayang2 org ramai kat belakang tu.

Anonymous said...

aku nak komen skit...
1. yang tali beg terputus tu sebab dia pakai jubah yang ada tali kat depan (cuba lihat betul2)... jadi tali tu telah menutup tali beg dia...
2. pasal bayang2 plak... cuba perhatikan ditulisan blogspot.. ada juga bayang2 yang arahnya sama dengan bayang2 saiful..
3. pasal bahu makcik tu, kedudukan dan posisi gambar tu diambil menyebabkan bahu makcik tu tak kelihatan.

Na'im Nikmat said...

Ckp byk pun dah xguna sbb saiful dah kantoi;

http://naimnikmat.blogspot.com/2013/05/apa-lagi-ni-saiful-video-sumpah-laknat.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)