yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, May 21, 2013

BERSERBAN BESAR TAPI SALAM DENGAN BUKAN MAHRAM (GAMBAR)


Apa kes ni?

9 comments:

zaiem said...

anak dia kot? sedara.. mana kita tahu. tak baik tabur fitnah

XUMNO said...

Kat Mana Ni???? Macam Ulamak Syiah ye; dan perempuan2 tu macam orang Melayu atau Indon?

Na'im Nikmat said...

Sahabat sy bagitau itu Tok Guru Tarikat.......Dan yng salam tu bukan mahram dia...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=333489560113602&set=a.333489113446980.1073741826.100003576828967&type=1&theater

Abg Chot said...

Sebab ada simpan misai

atan said...

Besornye sarban..

Anonymous said...

bukan ker ni geng2 tarikat yang disertai oleh kerabat perak... kalau betoi mmg kontraversi tariktni... cuba cari kat youtube pengikut dia cium tangan paderi.... kalau tak silap nama sheikh yu sheikh kabbani.. tarikat naqsyabandiah +++...

Anonymous said...

dalam ahli sunnah wal jammah ada 4 mazhab...jadi perlu lah untuk kita mengetahui pegangan mazhab-mazhab yang lain dari syafie sebelum beri komen.....

muhd aizat said...

Ya btol tu..yg pkai serban tu klw korg nk twu..beliau adalh ulamak sufi..kta ilmu xde..jgn pndai2 nk komen org..bhya..dh brpa ribu org dh beliau islamkn di ngara barat..so take note..sblum komen rjuk org alim dlu

Anonymous said...

Yang haram tetap haram, tidak kiralah berapa besar pun jasa seseorang, itu tidak menghalalkan apa yang haram. Tiada mazhab yang menghalalkan, jangan keliru dengan pembatalan wudhu. Perkara kecil kecil sebegini perlu disyaki, jika beliau terlupa wajib kita mengingatkan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)