Sunday, April 28, 2013

ULAMA' MUDA UMNO SAHKAN PELAKON AZHAR SULAIMAN IKUT JALAN ORANG YANG TIDAK BERIMAN (STATUS FB & VIDEO)





Firman Allah SWT:

Sepatutnya mereka (yang menuduh) membawa empat orang saksi membuktikan tuduhan itu. Oleh kerana mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka mereka itu pada sisi hukum Allah, adalah orang-orang yang dusta.

Dan kalaulah tidak kerana adanya limpah kurnia Allah dan rahmatNya kepada kamu di dunia dan di akhirat, tentulah kamu dikenakan azab seksa yang besar disebabkan kamu turut campur dalam berita palsu itu; -

Iaitu semasa kamu bertanya atau menceritakan berita dusta itu dengan lidah kamu, dan memperkatakan dengan mulut kamu akan sesuatu yang kamu tidak mempunyai pengetahuan yang sah mengenainya; dan kamu pula menyangkanya perkara kecil, pada hal ia pada sisi hukum Allah adalah perkara yang besar dosanya.

An-Nur Ayat 13-15

2 comments:

bik mama said...

Penyokong2 pr diharapkan jgn la berdoa die ni kene sambar petir plak..tp kite doakan kesejahteraan die..bukan salah die..die ni terlalu daif dalam berfikir atau mangsa brain wash umno..kite hanya boleh tolong die sedar balik dgn menguasai putrajaya nanti..insyaAllah

XUMNO said...

Cakap2 orang yang dah mengaku murtad tak perlu dilayan.Dia segaja menempah bala allah. biarkan dia bergumbira dan bercakap sombong sekarang. Sama2 kita tunggu jawapan Allah terhadap munafik ini. kalau dia mampus disembar petir nanti jangan ada orang islam sembahyangkan bangkainya.