yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, April 8, 2013

RAMAI ORANG UMNO SENGAJA LUPAKAN VIDEO NI.


Apa kata Rais Yatim ketika bersama Semangat 46:

"Tuan2 dengarlah, tapi kalau dengar dari TV3 mungkin lain bunyinya kalau dengar dari RTM jangan kata lain bunyinya tapi langsung tak berbunyi.... Tuan2 ingat tak apa yang disebut oleh Tunku (TAR) 2-3 hari lalu sewaktu diwawancara oleh pemberita sewaktu beliau memberi beberapa penjelasan diambilnya perkataan sebelah kiri kemudian dicantumkannya dengan perkataan sebelah kanan akhir2nya kita tidak faham "

Pemimpin UMNO itu juga mengakui hakikat bahwa TV3 & RTM adalah media yng dipengaruhi UMNO/BN tp malangnya setelah memegang tampuk kempimpinan dia sendiri melakukan perbuatan yng sama................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)