yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, April 13, 2013

INI RUPANYA SEBAB MENGAPA PAS KELANTAN DIBENCI (STATUS FB)


4 comments:

Anonymous said...

Kes video tu tak melemahkan semangat kita,selepas saya tengok saya bertambah yakin ini adalah fitnah kerana langsung takda mirip mustapha,memang 1oo percent tak mirip langsung.masih ingat kes video chua soi lek,video ni memang sah2 mirip muka dia,bukan mirip memang dia pun,kualiti gambarnye pun bagus sehingga soilek mengaku,berbeza dgn video mustapha yg gambarnya kabur,muka langsung tak sama..pilihanraya dah dekat mcm2 fitnah dilemparkan,diharap kita jgn lemah semangat dgn video fitnah ni.pesanan haji hadi kita tak perlu layani hal ni,hal ni tak serius,saya setuju!

Anonymous said...

bunyi macam macai umno... konfius aku.. hehe

Anonymous said...

Terima kasih paparkan komen saya,kalau anda tengok sendiri pun anda juga setuju,perut mustapha ali yg sebenar kurus sikit yg dalam video tu boroi sikit..rambut mustapha ali tersisir rapi,dlm video tu kusut masai,tak mirip langsung,hal ni tak serius jgn layan..

atan said...

Mari kita bersama kepimpinan Ulama.. tinggalkan mereka yg zalim dan x mahu memertabatkan Islam di Malaysia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)