Tuesday, April 30, 2013

GEMPAR!!! DAKWAT YANG KONONNYA KEKAL BOLEH DICUCI GUNA SABUN!!! SPR PERLU JAWAB DAKWAAN INI (GAMBAR)





Sebelum ni Pengerusi SPR Abdul Aziz berkata SPR akan menggunakan dua dakwat yang berbeza warna untuk pengundian awal dan pengundian biasa, yang masing-masing boleh tahan sekurang-kurangnya tujuh hari dan tiga hari.

"Saya boleh memberi jaminan bahawa dakwat tersebut boleh tahan untuk sekurang-kurangnya tujuh hari," katanya, sambil menambah dakwat itu mengandungi pigmen, silver nitrate dan dan bahan-bahan herba. 
( sumber: http://www.malaysiakini.com/news/226674)

8 comments:

Anonymous said...

Salam, walaupun sy menyokong perubahan, tetapi sy kena kata benar. Tadi berjumpa dgn 2 anggota polis yg telah mengundi, sorang cuba cuci dgn sabun dan sorang tidak. Mmg terdapat kesan lunturan pada yg cuci dgn sabun, tapi tidaklah hilang sepenuhnya. Masih ada kesan ketara pada jari tersebut terutamanya bahagian kulit. Tak perlulah timbulkan isu begini.

Anonymous said...

Remaja mengaku dicabul dihadapan PM--------->>>> PilihanrayaPRU13

Anonymous said...

Dijamin tahan lama..ubat kuat cap kapak. Spr jual ubat kuat.

Anonymous said...

Betul2 raja pelawok ....ingat akan pertaggunggjawaban di mahsyar nanti.

Anonymous said...

harapan pada ahli umno yang paling tadah dan juga kakitangan awam

Anonymous said...

harapan pada ahli umno dan kakitangan awam

Anonymous said...

Sama sama kita doakan agar ramai lagi ahli2 umno dan kakitangan awam dan para para pekerja rahsia SPR yang akan terlibat dengan kerja menipu ini,,,di beri taufik hidayah dan akan insaf dan berpaling tadah,,membuka segala rahsia penipuan SPR.AMIM.

Anonymous said...

Kebarangkalian untuk pengundi awal mengundi semula pada 5hb mei nampaknya cerah la...SPR guna water kaler cap luna gamaknya tu..