yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, April 21, 2013

INILAH CONTOH KEMPEN FITNAH POLITIK YANG JIJIK (GAMBAR)


Kenyataan sebenarnya:

Dasar Bersama PR menggariskan iltizam kami untuk mengalih hala tuju negara dan bangsa ke landasan yang betul setelah berdekad diruntun salah guna kuasa, rasuah dan politik perkauman, itulah kesepakatan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat, Dato’ Seri Anwar Ibrahim, Presiden PAS, Dato’ Seri Abdul Hadi Awang dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

Selain itu tiga perkara pertama diangkat dalam dasar bersama PR meliputi komitmen mempertahankan Perlembagaan Persekutuan, Islam sebagai agama bagi Persekutuan dan agama-agama lain boleh diamalkan dengan aman dan damai di mana-mana di negara ini serta melindungi kedudukan istimewa orang Melayu dan anak negeri mana-mana antara Negeri Sabah dan Sarawak dan kepentingan sah kaum-kaum lain sejajar dengan Perkara 153.

Diikuti pula dengan Komitmen mempertahankan peranan dan tanggungjawab institusi raja berperlembagaan.

Dan seterusnya Komitmen memartabatkan penggunaan Bahasa Melayu selari dengan Perkara 152 Perlembagaan Persekutuan dan memperluaskan Bahasa Melayu sebagai lingua franca serantau, melindungi dan memperkukuhkan penggunaan bahasa ibunda semua kaum.

5 comments:

Anonymous said...

dh boleh tahu keje sape..manusia2 bangsat yg tamakkan kuasa..rakyat bukan bodo mcm macai2 ameno yg mcm lembu tu..hidup PR..

Anonymous said...

kita pun salah. selama ari nie kita bagi ruang umno bnyak sangat menakutkan pengundi. sekarang semua tu da sebati ngan kita.susah nh terangkan kt org kmpng

XUMNO said...

Takde sapa pun yang nak ambik kesah kerja bodoh lembu2/anjing2 Umni ni. Ini keja orang2/binatang2 yang dah nak mampos.

otaistillkick said...

kalau yang ini rakyat percaya zaman cyber ni ... tak tau laa

http://relaxkedaikopi.blogspot.com

nelayanbimbang.blogspot.com said...

Nie kje blok B4 putrajaya tu bro,dept yg ptut jga keselamatan negara dh jd anjing peliharaan umno/bn..yg bnar nelayanbimbang.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)