Friday, April 12, 2013

BLOG INI TIDAK LAGI MENYOKONG PAS KERANA VIDEO SEKS!!!

Mahasuci Allah yang mengetahui masa akan datang dan masa depan negara kita dan masa depan penyokong UMNO/BN untuk membuat video lucah kerana itu Allah SWT menetapkan empat saksi adil dalam kes zina. Video tidak boleh dijadikan bukti selagi tiada 4 saksi. Jawabnya mereka yang memfitnah, mengedar bahan fitnah dan mempercayai fitnah hingga membelakangkan hukum terhadap orang terhadap orang baik boleh dicabar dibawah QAZAF jika sabit bersalah dikenakan 80 rotan


Firman Allah S.W.T:

Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik.(Suran An-Nur Ayat 4)

Ayat ini kelihatan menyebut kesalahan menuduh zina dan liwat kepada wanita, namun tuduhan kepada lelaki juga termasuk dalam ayat ini secara sepakat ulama dan ijma' ulama (Al-Jami Li Ahkam Al-Quran, Al-Qurtubi).

UNDI PAS,DAP & PKR untuk kita hentikan kelangsungan politik kotor,jijik& memualkan oleh penyokong UMNO/BN....

2 comments:

Anonymous said...

kalu tak nak sokong pas disebabkan skandal seks pemimpin ,,,dalam umno lagi banyak,,,cuma orang pas bukan kaki skodeng....masa perhimpunan umno kalu hotel tu kita punya bolehla nak tengok,,,

Anonymous said...

Nak tangkap orang bawa le 4 saksi ,pecegah maksiat, bukan cara ni disuruh dan bukan pula mazhab baru. Kita tak mau dengar ni semua .Ni cara tiada modai.