Friday, March 8, 2013

PETUGAS PAS DIKEJUTKAN DENGAN KERENAH LELAKI INDIA SEMASA MENGEDAR RISALAH MANIFESTO PR.

manifesto+pakatan+rakyat1.jpg (320×239)

Baru-baru ini dalam siri jelajah rumah ke rumah mengedar risalah manifesto Pakatan Rakyat oleh petugas PAS di DUN Kota dalam Parlimen Rembau terdapat kisah yang pada mulanya membimbangkan akhirnya menjadi lucu.

Tn Hj Harun AJK PAS DUN Kota berkata ketika mereka mengedar risalah di sebuah taman perumahan dalam DUN Kota, dari jauh kelihatan seorang lelaki India yang cuba mengelak petugas.

Kemudian apabila menghampiri lelaki India berkenaan, lelaki India berkata; “Saya tak mahu, saya tak mahu, saya tak mahu ini”.

Para petugas PAS dah mula gusar, ingatkan akan berlaku kekecohan. Kemudian lelaki India itu berkata perlahan; “Saya tak mahu ini risalah, saya mahu bendera PAS”.

Terkejut petugas PAS yang mendengarkan permintaan lelaki India berkenaan lalu diberikan kepada lelaki India berkenaan bendera PAS.

Kalau orang India di kampung-kampung pun kini boleh berubah, boleh menerima PAS dan Pakatan Rakyat, takkanlah orang Melayu di kampung-kampung di Negeri Sembilan ini tidak boleh berubah?

Kepada mereka yang berada di DUN Kota dalam Parlimen Rembau yang inginkan bendera PAS untuk diletakkan di halaman rumah mereka sila hubungi Sdr Izamri 013-2124086 atau Tn Hj Roni 012-2268230.

SUMBER

No comments: