yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, January 27, 2013

JANGAN JADI BODOH SAMPAI TAK BOLEH BEZAKAN PARTI POLITIK DENGAN KERAJAAN (Gambar FB)

https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-e.ak/hphotos-ak-ash3/536892_207317772742570_1378350015_n.jpg

Tolak UMNO/BN bukan bererti tolak KERAJAAN tapi bermaksud tolak Parti Politik yang mentadbir Kerajaan. Tanpa UMNO/BN Kerajaan Malaysia tetap ada....Cubalah cerdik sikit....

10 comments:

Anonymous said...

kita bukan nak jatuhkan kerajaan...
kerajaan adalah badan yg dilantik untuk mentadbir kewangan & hal ehwal rakyat sesebuah negara
yg kita nak adalah ubah kerajaan
kenapa susah sangat nak faham
apa bodoh melantun2

rantai said...

lama dah fatwa umno ngok nih ... bukan kunta-kinte umno je berpegang pada fatwa ini ... bos-bos umno pun sama je ..... bila dikata bodoh, marah ...ngok boleh agaknya...!!!

Anonymous said...

Piddin Nani... hang suruh semua orang BN yang kerja dengan kerajaan Selangor, Penang, Kedah dan Kelantan letak jawatan dulu. Apa punya pimikiranlah hang ni. Mak bapa lahirkan kita, takkan nak tendang sepak mereka sedangkan rakyat yang lahirkan kerajaan. Maka rakyat berhak tendang kerajaan, Tak kiralah kerajaan BN atau Pakatan Rakyat. Kalau seleweng kasi tendanglah....

mohamad adel said...

Piddin oh piddin, kalau bahalol jangan bagi tau orang..malu bang.

Anonymous said...

memang buuduuh dia ni sesuai sangatlah dengan parti tuuuu

Anonymous said...

Ini lh yg di kata kn "buta perut tk ada akai".Brp ramai penyokong BN yg kerja dgn kerajaan negeri yg di tadbir oleh PR.Ini lh yg mampu di ajar oleh UMNO.Tk tau nk beza KERAJAAN dn UMNO/BN.Bodoh ber tingkat2.

Old Trafford said...

Buat malu Nani je..

Anonymous said...

Tu la..malas nak belajar..nak dok harap projek je. Buat malu je si piddin nani ni..nampak sgt amat kurang cerdik dia nih..

Anonymous said...

palui betul ni urang,.bikin malu btl.

Anonymous said...

Bodoh tahap gaban...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)