yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, December 3, 2012

INI HANGPA PANGGIL 1 MALAYSIA?

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/526958_139668749517462_1292411403_n.jpg


Adakah Islam mengajar kita menghina bangsa? Adakah Islam mengajar kita mengagungkan bangsa? 1 Malaysia konon........

7 comments:

Anonymous said...

Ada jugak lagi orang mcm ni rupenya....

Anonymous said...

provokasi terancang sudah bermula diharap pihak berkuasa segera mengambil tindakan untuk menghalang terjadi pergaduhan perkaumaan yg sedang dirancang oleh pihak yg takut menerima kekalahan...

Anonymous said...

Yang aku hairan hangpa ada kuasa cukup banyak kenapa tak boleh buat bagi depa sayang kat hangpa.Mana pi kuasa tu.Ubat dimakan untok menyembuh bukan salah makan jadi penyakit.

Anonymous said...

oiii kamarzaman, hang tu org asai mana plak ? dari keturunan org asli atau pelarian dari indon ker siam ? sedar ke diri skit.... kita sama2 menumpang di bumi bertuah ini...

cik tRez said...

hok'arLoh ... kita tu pun kena sedar diri juga . dok atas muka bumi ini hanya lah seketika ... bebal punya pakcik .

Anonymous said...

Sambil berdoa kepada Allah agar berlaku kekalahan, kehancuran dan kebinasaan UMNO/BN di dalam PRU13, doakan sekali agar segala usaha-usaha penipuan dan pengkhianatan yang cuba dirancang dan dilakukan oleh sesiapa sahaja menemui jalan buntu... Sesungguhnya Allah Maha Berkuasa ke atas sesuatu dan Dialah Maha Pelindung di mana kita memohon perlindunganNya

Anonymous said...

dah lebih 5o tahun merdeka. bangsa mana yg jadi pegawai pejabat tanah? bangsa mana yang jadi Menteri besar? bangsa mana yang jadi perdana menteri? Kenapa bnyak tanah rizab melayu telah terlepas kepada cina. Adakah salah PR? Dalam Dewan berkokok pasal ketuanan melayu. keluar dewan semua macam bangsat je puak2 UMNO ni. Duit duit duit duit. time tu korang dah tak fikir pasal melayu dah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)