Tuesday, November 13, 2012

MENJADI PEMUDA UMNO MALAYSIA ADALAH SESUATU YANG MEMALUKAN (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/535482_301070720001466_1130473154_n.png

2 comments:

Anonymous said...

Betullah dia letak tu - PEMUDA UMNO MALAYSIA.

UMNO ada di mana-mana, syaitanlah katakan - bukan aku kata, Mahathir yang kata.

UMNO ada di mana-mana semasa zaman Nabi di Mekah UMNO adalah singkatan United Musyrikeen Nation Organization - ketua-ketuanya Abu Jahal, Abu Lahab & etc. Di Madinah puak ini dikenali United Munafiqeen Nation Organization pemimpinnya Abdullah bin Ubai.

Dengan kata lain UMNO ni ada di mana-mana dalam membuat kerja-kerja yang dilarang Islam di seluruh dunia.... syaitanlah katakan.... di mana dia tak ada? Melainkan ada sahaja di mana-mana.

Cuma di Malaysia ada dua kelebihan syaitan ni iaitu sakit busuk usus (busuk perutlah tu sebab banyak makan korupsi), satu lagi ialah bodoh sebab tu antara UMNO dengan Kerajaan dah tak boleh nak beza oleh syaitan-syaitan ni - bukan sapa-sapa yang kata Mahathir juga.

Mungkin syaitan nie juga ada penyakit pelupa kalau itulah dinyatakan dalam sajak Melayu Mudah Lupa, mungkin juga ada penyakit tak pandai emosi yang dipanggil DILEMA (takut hilang ketuanan Melayu)- bukan sapa-sapa kata Mahathir juga di dalam Malay Dilema.

otaklunyai said...

rakyat bukan tolak kerajaan dgn membuta tuli tapi rakyat tolak kera-jaan yg dipimpin umgok laknatullah yg penuh dgn kezaliman dan penyelewengan... rakyat dah cerdik dan dah tahu tembelang busuk penipuan umgok...