yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, November 9, 2012

LIHATLAH BETAPA ISLAMIKNYA PEMUDA YANG BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP KENYATAAN NURUL IZZAH (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/481833_449918128378083_1082593406_n.jpg

Yang rambut kaler tu pakai serbanlah baru nampak alim kah3......

5 comments:

baretta said...

Si gondrong tu dtg dari gua mana? Gaya pakaian mcm ala-ala tentera... Siap dgn beret dan sam brown... Nak tunjukkan apa dgn pakaian sebegitu? Gonjeng betul....

En. Putat said...

Yang beret merah tu jantan ori kee?tengok macam aauuwww...aauuwww je....

Anonymous said...

guna budak sekolah ker tu? berapa duit poket dia orang dapat?

Anonymous said...

Pulus beb kalau tak masyuk mana boleh belakon , walau peranan hanya setakat pelakon tambahan tapi lakonan orang utan diSerawak tu lebih bertemadun lagi dari mereka-mereka ini, sebabnya orang utan diSerawak tu walau pun dia hidup bebas tapi bila waktu makan penjaga mereka akan panggil untuk bagi makan terutama bila ada pelawat, jadi puak-puak ini pun macam tu la kot , fikir sendirilah.

Anonymous said...

budak2 tu kalau suruh mengucap dua kalimah syahadah reti ke tak..tanya rukun iman dan rukun islam tau ke tak..macam najis mghollazoh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)