yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, October 27, 2012

KALAU TAK SUKA KAT IJAT PUN KORANG JANGAN TROLL DIA SAMPAI MACAM NI (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/2153_489564571075657_388204424_n.jpg

Muahahaha.......

2 comments:

Pakcu Rantau Panjang said...

Pakcu nak mencelah tentang tanggapan dan cara berkomunikasi.

Kadang-kadang kita ketawakan orang lain dengan gelaran yang kita ciptakan tapi apakah kita tahu jika panggilan tersebut akan mengguris hati maka apakah kita sedia menerima apa yang kita buat.......

Sedangkan Nabi pernah menegur Saiditina Aisyah berhubung dengan perkataan " pendek" yang dikeluarkan secara tak sengaja..ditakuti fitnah dan mengumpat...apalagi sehebat ini....maka carilah cara Islam yang sejati sebagai perjuangan kita....walahualam...

Isa said...

kalau dah spesies LEMBU tu... LEMBU lah jugak... DSSL.. hahahaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)