Monday, August 27, 2012

MAJALAH MANGGA KINI HARAM DI KEDAH- FATWA

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/531087_426341140747189_1835201498_n.jpg


Tahniah untuk Kedah dengan fatwa yang dinantikan....!

Fatwa yang dinanti-nantikan oleh pencinta UMMAH..

Tahniah kepada Jabatan Mufti Negeri Kedah kerana telah mengambil inisiatif yang sangat baik dengan mengeluarkan fatwa pengharaman ‘Majalah Mangga’. Pihak Jabatan Mufti Kedah Darul Aman kini telah memfatwakan bahawa majalah hiburan Mangga terbitan Utusan Karya adalah haram dibaca dan dilihat. ALHAMDULLILLAH.

Ratusan ribu kes anak luar nikah yang didaftarkan, ribuan kes buang bayi di sana sini, pertambahan kes sumbang mahram yang dilaporkan dan kes-kes lain seumpamanya adalah manifestasi daripada maksiat yang berleluasa dan dengan terbuka-luasnya pintu zina di sana sini.

SUMBER

1 comment:

Unknown said...

INILAH KAEDAH YANG BENAR, MANGGA ADALAH SEBUAH MAJALAH YANG DIKENDALIKAN OLEH ORANG MELAYU, TETAPI ANEHNYA, MEREKA TERSASAR JAUH SEOLAH-OLAH TIDAK BERILMU. PUNCA SEBENAR KITA MELAYU TAKSUB DENGAN DUNIA MUZIK, HIBURAN, ARTIS, SELEBRITI -- SEHINGGA SAMBUTAN RAYA PUN PENUH DENGAN HIBURAN MAKSIAT. SYABAS! SEMOGA UMAT MELAYU JAUHKAN DIRI DARI BACA MANGGA, MAKAN MANGGA BERAPA KILO PUN TAK APA, JUS MANGGA PUN TAK APA, HANYA JANGAN BACA MAJALAH MANGGA!