yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, August 1, 2012

MENGAPA BENDA NI BERLAKU DI DALAM BULAN RAMADHAN (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/552676_10151157241417189_524289813_n.jpg

Kalau dah miang sangat tu, kerja kuat2 cari duit, masuk meminang, cukup minggu boleh nikah, ini menggatal di terminal bas bulan dipuasa nie buat apa?

sumber

N'N: Tension tengok budak2 Melayu yang tak tau malu...........

3 comments:

Rojak said...

Mak ayah kata anak2 dah besor, tak payah tegor. Deme pandei jaga diri sendiri. Inilah jadinya.

Anonymous said...

Udah begituler jadinyer....Deme tak pikior panjang..Bila Perut dah buncit menyusahkan mak & abahnya jugak...

bro menganggur said...

Hmmm korang x baik marah diorang mcm tu.. ko kata suruh simpan duit. masalahnyer skrg zaman BN ni nak keje pun susah dpt.. yg selalu dpt bank ari2 telefon minta hutang.. CIMB la maybankla.. tul x?.. tu belum utang ptptn lg patutnye BN sbg kerajaan kena fikir mcm mana nak selesaikan isu pengangguran ni, ni tidak bole katakan semua pemimpin bn dan umno kaki betina dan suka main pompuan... mana malaysia nak maju...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)