Wednesday, June 13, 2012

SABAH MASIH MUNDUR BERSAMA BN ADALAH FITNAH!!! GAMBAR INI BUKTINYA:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/269298_10151049767742189_2098475100_n.jpg

Inilah realiti sebenar di Sabah, Sebuah sekolah yang terletak di bandar Kota Kinabalu, iaitu SK Tampulan Telipok Kota Kinabalu Sabah Malaysia berada didalam keadaan yang sungguh daif, walaupun Sabah telah berada didalam Malaysia puluhan tahun, dengan hasi bumi yang melimpah ruah, tapi kehidupan rakyatnya tetap miskin.

SUMBER:FB KBSB

N'N: Jangan perjudikan nasib anak2 kita....

3 comments:

Anonymous said...

bukan setakat gambar ini saja.. banyak lagi bukti lain tentang kemiskinan Sabah. Adalah tipu apabila Najib mengatakan Sabah bukan lagi yang termikin sedangkan beliau langsung tidak punya maklumat tepat tentang Sabah. Kalau setakat maklumat dari pemimpin umno negeri saja baik tak usah cakap. mereka semua sama pembohong !! yang kaya merekalah. Ingat rakyat Sabah buta ker ?? tunggulah masa p/raya nnti.. biar korang tau siapa yang berkuasa dan biar korang tau siapa kadazandusun yg sebenarnya yang selama ini korang cuba hakis hak mereka sebagai etnik yg majoriti di Sabah !!

Anonymous said...

UBN mmg nak rakyat susah dan meminta2 supaya senang dipergunakan.

XUMNO said...

Kandang lembu aku 10x lagi elok dari sekolah Kementerian Pelajaran UMNO ni.Rakyat Sabah, nak sokong juga BN lagi PRU13 ni??