yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, April 2, 2012

KENAPA BILA AKU TENGOK 2 GAMBAR NI RASA NAK SANGAT PEKENA ROTI CANAI?

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/292205_377405312291282_100000654494637_1171514_180281185_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/403773_400416096636611_100000046732992_1624653_796039738_n.jpg

Terbaik!!!

4 comments:

Anonymous said...

Mungkin saya ni jahil, tapi lengan gambar bawah tu tak kira aurat ke?

Anonymous said...

Kat mana lokasi gerai ni :-)

bang long said...

woii naim !!!

kat mana kedai roti canai nih??...
aku dah sabaq nak pi pekena sebijik dua.....
ada kuah ikan ke tidak??....
kalo nak bagi info tuh....bagi le info penuh...nih dok bagi orang geram saja nih......

kah kah kah

Na'im Nikmat said...

Yer lengan itu juga aurat, mungkin siapa2 yang makan kat kedai tu boleh tegur Cik Adik comel tu sbb yang semua dah okay cuma lengan buat spoil....Gambar yang kat atas tu yang terbaik :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)