yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, March 25, 2012

ANDA PERCAYAKAH MUKA2 NI URUSKAN WANG RAKYAT?

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/552016_353192621390601_100000995978985_977160_2128471224_n.jpg

Muka pecah amanah...........

5 comments:

Nazaruddin said...

Bukan setakat pecah amanah... MPR (Muka Pecah Rumah) pun ada fgaya gak!

Anonymous said...

eh... tak baik kata diorang tu muka pecah amanah... muka pejuang bangsa dan penegak moral tu.... jenuh kawan tu dok melaung satu tanah air.....

Anonymous said...

Muka2 p*k!m4k

Mahir dzyne said...

harap maklum.... depa tu dah habis aura orang yang boleh dipercayai. ngomong orang putih... no value at all. dari semua aspek.. IQ kee EQ kee dan SQ juga....dah banyak filem wayang kulit depa duk berlakun... cukuplah...cukuplah... sok..lusa semua akan berhadapan dengan ALLAH.. lebih baik bertaubat.... selagi ada sedikit kesempatan ini... TUKAR TETAP TUKAR... PRU13 the only perfect time.. InsyaALLAH.

Anonymous said...

Muka lahanat yg aku dh lama sumpah haram walau 1 sen pun duit aku yg ko amik..aku berdoa muka2 musibat nie nk masuk kubur nanti pun tk di izinkan tanah,ngape aku ckp mcm tu..
sbb 3 ekor binatang yg telah diamanahkan nie mungkir dlm segala ape yg di pertanggungjawabkan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)