yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, January 7, 2012

KORANG PERASAN TAK APA PERBEZAAN DR. HASSAN ALI DENGAN PEMIMPIN2 PAS YANG LAIN, SILA LIHAT APA PERBEZAANNYA:

http://2.bp.blogspot.com/_UXXtCpkeKiA/Snj5CCLrDPI/AAAAAAAAKo0/-7IO6Ruzwhw/s400/hasan-ali.jpg


Dia tak ada janggut......Sekian.....

6 comments:

Anonymous said...

Nampak muda macam imam muda.Ada peluang jadi presiden @pm gamaknya!

MOH KEMBARA said...

Salam,

Misai pun tak dok!

En. Putat said...

Satu lagi.....dia pakai songkok umno......tutup dahi....

Anonymous said...

korang jangan komen komen hassan ali dia ni semua sempurna ,dia lebih baik dari semua orang .

Anonymous said...

tapi bulu hidung ada satu terjuloq... kah... kah

Sharouk said...

ini la, dia pada pendapat aku nak keluar PAS dan masuk UMNO tapi kerana Baiah, nanti menduda dan menjanda lak deme. So dia buat gitu supaya PAs buang dia dan ada peluang dia akan dicalonkan dalam UMNO.

Jadi tindakan yang paling baik ialah biarkan dia menyalak sampai semput dan bila PRU diumum dia masih dalam PAS so dia tak leh gi mana. Biarkan dia menyalak puas puas dan layan bagi dia syok je. Kalau tak pun usah layan. Lantak kat dia meroyan sesorang. Amacam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)