Monday, December 12, 2011

SIRI MENGENALI PAPAGOMO BLOGGER PEMFITNAH NO 1 MALAYA.

(1) PapaGomo The Lejen - episod 1

Era PRK Bukit Gantang, media blog mula mengenali Papagomo. Blogger umno paling totok. Ketika mula muncul, air liurnya masih meleleh-leleh sambil mencari-cari rentak untuk menulis. Antara mahu menulis blog dan berniaga di pasar seni.

Jiwanya celaru ketika itu. Jika menulis pun sekadar menyakat beberapa nama daripada geng Bloggers Perak Network yg hangat ketika itu, diantara sakat dan belasahannya juga hanya menumpu menghentam blogger Mat Saman Kati, albanjari dan Sya Reformis. Malah saat awal kemunculannya ia sering membawa cubaan gatal untuk mengoda Sya Reformis dengan momokan cinta dan nafsunya.

Itu papagomo 3 tahun lalu, tetapi kini papagomo adalah satu nama yg sangat tersohor. Malah kesohoran namanya itu juga membuatkan ramai ahli neraka menjadi gelisah. Neraka menjadi semakin panas. Puncak didih air nanah pemfitnah di neraka paling jahanam meningkat 3 kali ganda, gara-gara si gomo.

Tahniah untuk papagomo. Cita-cita kamu untuk menjadi blogger hebat umno yang totok kini sudah dipuncak. Kejayaan gemilang kamu itu turut dirai sama oleh King Lucifer, seorang Raja Iblis yang juga selebriti di neraka.

Gomo yang hebat ! Malah undang-undang negara juga turut tersadung dikaki gomo. Hello bro..! Jangan bikin gila sama itu gomo ! Itu blogger tersohor. Masakan tidak, si zahid pun terpaksa jual temberang demi melindungi blogger tersohor ini.

Oleh kerana itu, suka aku katakan gomo bukan calang-calang blogger umno totok yang telah berjaya dilahirkan oleh umngok ketika ini. Taraf gomo sudah sama taraf dengan bapak menteri. Malah pendapatan bulanannya juga sudah lumayan andai dibandingkan ketika dia compang camping mencari pelanggan di premisnya di pasar seni suatu ketika dahulu. Kini gomo sudah selesa.

Jika di Hollywood ada Lady Gaga, tapi di Malaysia sekarang, dunia blog juga sudah ada King, King Gomo. Gomo itu King..King itu juga Gomo. Insyaallah, jika king gomo mampos kelak, tanpa taubat nasuhanya akan dosa-dosanya kepada makhluk dan juga TuhanNya, taraf Kingnya itu akan turut dibawa bersama tahtanya sekali ke neraka. Dan ketika itu firaun akan jadi orang nombor 2 di neraka. Itu pasal seluruh warga neraka kini menjadi sangat gelisah dan tak boleh tidur malam.

Itu semua gara-gara si gomo. Tak pasal-pasal mereka di neraka akan menerima seorang 'king' baru berdarah melayu. Mung jangan maing-maing bro !! Perkosa mesti suka hal ini. Bukan senang nak tabal king 'melayu' di neraka. Hebat sungguh melayu. Tahniah untuk umngok.

Jika hal ini benar-benar berlaku, habis la soiy leck. Habis la abu jahal, habis laa hindon, habisla Ariel Sharon, habislaa Attaturk, paling terkesan habislaa warga neraka, kerana kelak terpaksa berrajakan seorang 'melayu' di neraka. Aku harap jika benar hal itu berlaku, pesan sama itu King Gomo, hang jangan carik pasal 'fitnah' malaikat 'malik' yang jaga pintu neraka main 'blue' kat thailand pulak ?

King itu Gomo, Gomo itu King..King Kang Kung !! Ptuih.

*bersambung..ke episod 2 nanti !!

RADENS AL-BANJARI

N'N:Lama dah wak tak menulis...

1 comment:

Iklanneka said...

Kemelayuan Papagomo mcm boleh diragui jer.. huhuhu :)