Friday, December 9, 2011

SAKSIKANLAH FILEM YANG MENGGUNAKAN PELAKON BAJET MURAH DAN LAKONAN YANG DIARAHAN UMNO UNTUK MENGHINA HUKUM ALLAH.



Anda mungkin terlepas didunia bila menghina Hudud....Tapi diakhirat kelak tanggunglah....Bagi aku sejuta pun aku tak mahu menempah laknat Allah kerana menghina Hukum Hudud....

Firman Allah S.W.T:

“Ini ialah satu “surah” yang Kami turunkan, dan Kami wajibkan hukum-hukumnya, serta Kami turunkan padanya ayat-ayat keterangan yang nyata supaya kamu beringat. Perempuan Yang berzina dan lelaki yang berzina, hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali sebat; dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dalam menjalankan hukum ugama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari akhirat; dan hendaklah disaksikan hukuman seksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman” (Surah an-Nur: 1).


Dan tidaklah harus bagi orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan – apabila Allah dan RasulNya menetapkan keputusan mengenai sesuatu perkara – (tidaklah harus mereka) mempunyai hak memilih ketetapan sendiri mengenai urusan mereka. Dan sesiapa yang tidak taat kepada hukum Allah dan RasulNya maka sesungguhnya ia telah sesat dengan kesesatan yang jelas nyata.(Surah Al-Ahzah: 36)

2 comments:

Anonymous said...

mmg sial la sapa yg buat ngan yg belakon.....

Anonymous said...

ish ish, macamana nak jawab kat sana ni wahai yang mengjayakan filem ini.