yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, December 22, 2011

Misti Lihat Bila Dr. Asri Zainul Abidin (Dr.Maza) Kata Pemuda UMNO MEMALUKAN.



Ini yang Dr.Maza maksudkan tindakan yang tak bertamadun dan memalukan:

2 comments:

nuruddin said...

nauzubillah.ikut nafsu.

VENDETTA said...

Hmmm...kasihan aku tgk org dalam video tu. Dia rasa macam dia dah gagah sangat. Alhamdulillah xde rezki tgk video ni waktu pru 13 dlu. Boleh jugak bawak ber " bersembang " waktu tu. Manusia2, tubuh x gagah mana, mengaku dirinya panglima, belum pernah darah rasa dahaga, belum dicabar kerambit penuh bisa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)