Saturday, December 10, 2011

INI BLOG AKU "IKUT SUKA AKU" LAH....



Nak tanya sikit..Ada aku mintak duit daripada kau untuk tulis blog? kalau xder jangan pernah pertikaikan apa yang aku nak tulis....Kenapa tiba2 kau nak kaitkan aku dengan PAS? aku tak makan gaji dengan PAS....Aku berjuang ikhlas tak macam blogger UMNGOK yang mengharapkan duit imbuhan...Dalam banyak2 komen yang menghina aku malas nak layan tapi komen yang bodoh mcm kau ni aku terpaksa tunjuk kat orang ramai....Ini blog aku "IKUT SUKA AKU'. Setakat komen pengecut tanpa link ni lembu pun boleh buat.....Lebih2 lagi lembu yang duduk kondo macam lembu NFC......Aku rasa semua yang bergelar bloggers setuju bahwa blog kita adalah hak peribadi kita tiada siapa boleh menafikan.....

3 comments:

kampong lad said...

agreed 101%. kalau dia tak suka, senang saja....jgn baca la

Orked Desa said...

sabar jer la...bkn smua org berblog sbb duit..erm...

Unknown said...

agreed 101% kalau dia tak suka senang saja jgn baca la....