Sunday, October 2, 2011

Siapa Bintang Hollywood Yang Join Tunjuk Perasaan Di Mesir? Tengok Sini:

SEAN PENN berjalan bersama pelakon Mesir, Khaled El-Nabawy (bertopi) ketika menyertai tunjuk perasaan di Dataran Tahrir, Kaherah.


KAHERAH - Pelakon terkenal Hollywood, Sean Penn dilapor menyertai ribuan aktivis Mesir yang memenuhi bandar Kaherah kelmarin untuk menuntut pemerintah tentera mempercepatkan peralihan kuasa kepada rakyat.

Mereka juga menggesa supaya undang-undang darurat yang pernah digunakan oleh bekas Presiden Mesir, Hosni Mubarak ke atas musuh politiknya ditamatkan.

Media tempatan melaporkan bahawa Penn memegang bendera Mesir, sambil berjalan bersama pelakon Mesir Khaled el-Nabawi di Dataran Tahrir.

Lokasi itu dipilih untuk mengadakan demonstrasi yang mereka sifatkan sebagai 'menuntut kembali revolusi' berikutan rasa tidak puas hati rakyat terhadap cara pemerintah tentera mengendalikan peralihan kuasa. - AP

Sumber:Kosmo

3 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Yob,

artis Malaysia ada bran?

Oooopppsss nanti periok takdak nasi!

Na'im Nikmat said...

Salam Kak Yong,

Deme takur bebenor periuk xder nasi, deme lupe yang beri rezeki Allah bukan makhluk.

Unknown said...

salam naim,ramai juga sebenarnya artis malaysia kita yang meluat dengan kerajaan BN tapi mereka tak berani bersuara kerana nak jaga periuk nasik masing2,tak ramai yang berani macam bob lokman dan beberapa artis lain lagi.