Thursday, October 27, 2011

Adakah Teori BODOH Ini Masih diajar di Sekolah Kita???

Are you still believe in Darwin's Theory?

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/302945_10150894629330103_301207935102_21612373_9253781_n.jpg

N'N:Takder maknanyer belajar teori yang bodoh nie....Al-Quran dah ada jawapan sebelum orang yang buat Teori ni lahir.......

2 comments:

Anonymous said...

Samalah macam puak-puak tu kata manusia tak reti berbahasa dan tak kenal huruf, maka dicontengnya dinding gua untuk menerangkan maksud.

Bagi aku kalau manusia tak reti berbahasa, habis tu yang Nabi Adam bercakap dengan Allah, Malaikat dan bertekak dengan Iblis tu apa? Yang Baginda termakan pujuk rayu Hawa untuk makan buah Khuldi tu bukan bahasa ke... takkan main bahasa isyarat je kot? Selain tu diterima taubat Nabi Adam kerana menyebut nama Nabi Muhammad yang dilihat Baginda tertulis di pintu syurga tu bukan tulisan ke? Sedangkan Nabi Adam telah diajar semua yang ada di dunia ini dan diandaikan kita mewarisi nama-nama benda kini adalah melalui warisannya. Macam mana bahasa dan tulisannya masa tu hanya Allah sahaja mengetahui.

Bagi aku kerja-kerja conteng di dinding gua tu kerja-kerja budak-budak zaman tu melukis grafiti. Kalau 10 ribu tahun lagi, lukisan budak-budak zaman kita yang conteng dinding tu pun akan dikatakan seperti yang kita kata pada pelukis dinding dahulu.

Puak-puak barat memang nak kita tersesat dengan mengatakan kita berasal dari beruk dan menafikan keunggulan Nabi Adam, bapa kepada semua manusia yang dicipta dari bahan yang dihina namun diberikan kemuliaan oleh Allah. Semua telah lengkap terkandung di dalam Al-Quran yang terpelihara hingga hari kiamat. Hanya puak-puak UMNO bengong je yang tak mau mendaulatkan Kalam Allah tu.

TaTJ said...

Teorti bodoh kafir laknatullah tu Syeikh...habis nyo kena tipu ko natang ni...anak2 pun kena tipu sama termasuk ambo dulu...kihkihkih!tapi hok penting mabo xpernah setuju dengan teori tu...InsyaAllah.